fredag 18. februar 2011

Island!



Ah, dette fantastsiske landet!!!
Jeg var fortapt idet vi kjørte fra Keflavik og inn mot Reykjavik - alt var bare fascinerende... Det var tre intense dager, med opplevelser fra høyt til lavt... Vi hadde gleden av å oppleve Gullfoss, Geysir-området, Thingvellir, Den Blå Lagune, Skàlholt-kirken og Perlan - for å nevne noe. Jeg kommer sikkert med flere bilder etterhvert :-)

Dette er fra dykking i Silfra, en dykkeopplevelse uten sidestykke. Sikten var "uendelig" og særlig spesielt var det å ta på de to kontinentalplatene - samtidig! :-)

2 kommentarer:

line sa...

Lenge siden oppdatering her nå, og det gleder meg at du kommer med litt bilder igjen :)

Det ser ut som du har hatt fantastiske dager, og jeg gleder meg til fler bilder ;)

Lillian sa...

Takk, Line! Ja, det er lenge siden, men jeg får se til å bli flinkere! Bilder tar jeg, men ikke alt kommer ut... :-)